100331

Imorgon kommer jag hem till Lund! Jag har inte packat färdigt än men jag har gjort massa pankakor som lunchlåda och en wok till kvällsmat på tåget till imorgon. Jag känner mig som en mormor till mig själv:)

Idag har jag lagt upp min nya matbudget fram till sommaren och jag kom fram till att efter allt jag lagt på IKEA-möblerna i helgen, så har jag ca 600kr att leva på per månad. Det blir fan en utmaning att klara detta...jag som tyckte att jag var duktig som klarade 1200kr på en månad. Menmen, imorgon åker jag hem till mamma för att stanna i 11dagar, då borde jag kunna göda migsjälv tillräckligt innan "fastan" haha.

Jag fick reda på att jag går vidare till jobbintervju nummer två idag så det är bara å hålla tummarna för nästa veckas intervju. Det känns faktiskt jävligt bra när man blivit utvald för intervju av 600 sökande och sedan blir vald till ytterligare en intervju av de 160 som gick vidare till den första. Men jag förväntar mig inte att jag ska få det för det känns för bra för att vara sant. Min B-plan blir att åka till Kina med familjen.

Nu ska jag packa färdigt till nästa destination Lund.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0