Dagens


Impulsköpet idag blev oxfilé...om ni upptäckte att oxfilé kostade lika mycket som kyckling, skulle ni kanske bli lika sugen som jag. Eftersom jag bara har haft kycklingfilé i frysen de senaste två veckorna så slutade det med att den fick följa med hem. Varför inte testa att tillaga oxfilé, det borde liksom inte vara så avancerat och det var det inte heller.

Jag tänkte inte laga det idag egentligen utan lägga i den i mitt lilla frysfack, men självklart fick det inte plats och det slutade alltså med oxfilé till middag vilket var helt underbart gott.

Iallafall, till oxfilén stekte jag potatis i smör, timjan, örtkrydda och salt. Jag blev inspirerad av ett recept där de hade i timjan i potatisen och jag tycker det blev jättebra för det lyxade till smaken extremt.


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0