Det regnar inte lite

Jag är nyss hemkommen från skolan där vi hade vår utkastpresentation på projektet som jag och Anna har jobbat med sedan februari. Tiden har gått så snabbt men vi har hunnit med mycket. Den här presentationen har tagit oss längre tid en vi trott men jag tycker att redovisningen kändes det mycket bra. Dock har vi fortfarande supermycket framför oss. Jag måste ge järnet dessa dagar eftersom det är så mycket som måste göras för min del.
Min helg kommer att bestå av enbart plugg så jag tänker börja redan nu med att göra så mycket jag hinner innan jag somnar. Det kommer nog gå bra, värdret är ändå jättetrist ute så jag har liksom ingen drivkrft till att gå ut. Jag tänker sitta inne med en kopp hett te och jobba hårt. Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Heja dig Fei, du är så grymt bra!

kram

Marie

2012-04-21 @ 12:24:27

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0