Godmorgon!

 
Tänkte egentligen post ett blogginlägg igårkväll men jag hann inte eftersom jag hade massor av jobb. Men jag och älskling gick ut och åt på Eastanbul där de har supergod turkisk mat från kolgrill för att fira att jag fick min första lön från Atlas Copco. När vi skulle hem igen köpte vi hem en kartong jordgubbar och halvsprang hem i regnet. Det var den sortens regn som är kall och obehaglig, det ilade ända in i benmärgen. När vi kom hem så ville jag bara värma mig så jag tog en riktigt lång varmdusch och satte mig framför laptopen för att jobba och käka jordgubbar samtidigt som jag skypade med Anna. Mysfaktorn var hög!
 
Nu ska jag förbereda mig så att jag kan sticka till Anna för att jobba resten av dan. Kommer sova över hos henne och eftersom jag inte kommer att ha internet där kommer jag förmodligen inte kunna blogga något. Jag önskar alla en supertorsdag!
Trackback
RSS 2.0