Bilder från de sista dagarna i Seoul

Det blev massor av shopping för mig - kläder, skor och skönhetsprodukter. Ovan ser ni några påsar från mina koreanska favoritmärken. Min kusin som pluggade turistlinjen fick lära sig att korea har världens bästa hudvårdsprodukter så jag köpte hem ett kit. :) Det fina med koreanska sminkprodukter är att de är av hög kvalitét och har söta förpackningar men ändå uppnå pris i klass med H&M-smink.
När jag var i Korea så försökte jag stoppa i mig så mycket god mat som möjligt (På bilden ser ni Sydkoreas nationalrätt Bibimbab). Beställer man in en rätt kommer det alltid med en massa inlagda grönsaker på köpet, bland annat kimchi.
Vi hann även besöka ett Hello Kitty-Café. De hade en jättegod chockladmoussekaka men jag blev så mätt så jag orkade inte äta hela. :(
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0