Bilder från Seoul

När vi flygde med Korean Air så fick vi välja bland de senaste filmerna på bio medan vi åt supergod trerätters, massa vin och Häagen-Dazs glass till efterätt. Inte alls illa och det är inte konstigt att de har blivit utsedda till världens bästa flygbolag
 
Seoul har verkligen inte gjort mig besviken hittills i matväg.
Jag i Hondae, mitt i smetens smet i Seoul.
På tal om sött...
Vi var på ett supersött café första kvällen i Hondae. Man kände sig som en prinsessa när man klev in i caféet.
Vi har hunnit med Koreansk barbeque och drukit mängder av Soju-koreanskt risvin. Det var hur gott som helst och nog den godaste jag har ätit.
 
 
 
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0