Hong Kong

 
 
 
Vi äntligen framme i Hong Kong efter en försening i Shanghais flygplats. Fast vi kom hem lagom till kvällsmat som vi åt på Tsm sha tsui i hjärtat av Hong Kong. Vi sörplade i oss varsinn stora skål nudlar som var superstark trots att vi bad om en mellanstark. Jag trodde jag skulle dö av alla kryddor, men det var så jäkla gott att man inte kunde sluta äta den.
 
Nu sitter jag och lyssnar till min underbara pojkväns vackra kompositioner på hans nyinköpta gitarr via Skype och blickar ut från vår balkong mot Victoria Harbour. Jag är så lycklig.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dogy

Fantastic view :)... Once u have this view then it's unnecessary to walk in hongkong..

2012-08-14 @ 01:05:24
Postat av: Dogy

>3<

2012-08-14 @ 01:06:17

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0