Sista dagen

Jag har inte dött i stormen här i Kina, jag har bara haft supermycket att göra på jobbet. Idag hade vi vår presentation för företaget om allt vi har gjort hittills. Vi fick väldigt bra feedback så både jag och A. känner oss väldigt stolta över resultatet.
 
Jag känner mig både jätteglad och sorgsen på samma gång när jag tänker på alla vänner vi har fått och allting vi har upplevt.
 
Om en stund ska jag och Amelie fira den här sista dagen i Kunshan på SSAB med en japansk middag. Det finns en jättemysig restaurang i närheten som serverar bentolådor...
 
Imorgon bär det av mot Shanghai, vi ska göra lite shopping och träffa några vänner för att säga farväl. På söndag fortsätter vi till Hong kong för att äventyra!
 
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0