Dagarna innan jul...

Jag är ledsen över att jag inte uppdaterat på ett tag, men här kommer iallafall lite bilder från vad jag gjort innan julafton.
 
Tog vackra snöbilder runt hörnet där jag bor i Stockholm. Här går jag förbi varje dag när jag går till skolan. Dock är det inte varje dag vädret är så fint, tyvärr. Men som tur är kan man bevara ögonblicket som ett foto.
Jag träffade Anna en sista sväng innan sista tentan och innan både hon och jag åkte från Stockholm.
Efter sista tentan åkte jag till stan för att julshoppa med älskling, men tyvärr var det snöstorm så det blev en snabb tur.
Hemma i Lund drog familjen till Emporia och jag fick äntligen besöka Sephora. :)

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0