Godkväll!

Jag har varit på bio med några vänner och såg "The girl with the dragon tattoo". D. föreslog att vi skulle gå och se en film på bio. Just den här filmen har jag varit lite emot att se eftersom det är en film som är en remake på en redan superbra film (syftar på den svenska versionen). Hollywood producerade den ju enbart för att tjäna pengar. Filmen var riktigt grym, vissa scener gjorde de bättre och vissa till det sämre. Men jag rekommenderar ändå alla som inte sett den, att se den.
Under dagen har jag, D. och hans kompis tapetserat och satt upp gardiner, så minst sagt så har vi haft fullt upp. Men det är fortfarande inte färdigt. Jag måste välja ett passande tapetmönster och jag har för tillfället ganska mycket beslutångest om vilken jag ska välja.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0