Godnatt

Jag ska snart gå och lägga mig, känner mig sååå trött! Jag har en stor hög med jobb den här veckan. Det känns som att jag inte kommer att kunna ta det minsta ledigt. På dagens engelskalektion berättade vår lärare att vi ska ha en Quiz nästa tisdag (typ som ett förhör, fast det ger poäng till sluttentan). Vi ska även förbereda till en presentation och lämna in andra utkastet av en teknisk rapport.
Mitt i alltihop så har jag fått en komplettering i Team leadership-kursen som innebär två sidors sammanfattning av en 20 sidor lång uppsats om ledarskap. Dessutom ska jag och Joni lämna in vår intervju-uppsats. Jag säger alltså hej till inget liv alls under en vecka framöver.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0