120125

Imorse var jag på första föreläsningen som började kl kvart över åtta. Jag klev upp från sängen klockan åtta eftersom det bara tar fem minuter att gå till skolan för mig vilket är otroligt skönt. Min morgonrutin blir väldigt tajt, men jag tycker det är värt det. Som vanligt är det typiskt mig att komma precis till kvart över och jag förväntade mig att bli sövd av föreläsaren som den föregående lektionen. Men idag hade vi en ny föreläsare som var otroligt intressant att lyssna på. Vi fick göra övningar i par och jag råkade sitta bredvid en urgullig fransman som jag debatterade med. Det är lite kul med stora grupper då man alltid kan hamna bredvid olika typer.
Nu ska jag ta och börja läsa i mina nyköpta böcker...kursböcker är dyra. Jag spenderade nästan tusen spänn på två stycken.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0