30 dagar i Kunshan

Nu har vi varit 30 dagar i Kunshan. Just nu känns det som att tiden går långsamt. Om ungefär två veckor åker vi till Hong Kong och sedan bär det av mot Seoul. Jag längtar jättemycket, speciellt efter Seoul eftersom det är K-dramornas och skönhetens hemland.
 
Till helgen har jag planerat att åka till Hangzhou för att hälsa på min farfar. Hangzhou ligger ungefär 250km bort från Shanghai och är min hemstad. Det ska bli skönt att ta det lungt en helg eftersom helgerna framöver förmodligen blir extremt hektiska.
 
Nästa vecka åker några av mina svenska vänner till Shanghai. Vi ska antagligen åka tillsammans och shoppa, festa och äta god mat. Jag ser redan mycket fram emot det.
 

Kommentarer
Postat av: elin

fei kan du köpa en totoro till matilda ? den får inte osta mer än 100kr.

Svar: Jag ska försöka hitta en:)
Fei

2012-07-26 @ 08:52:09

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0