Förlåt för ingen uppdatering

Jag har haft problem med internetuppkopplingen på vårt hotell den senste tiden och därför inte kunnat ladda upp några bilder på bloggen. Utan bilder så tycker jag att det blir tråkigt att blogga och efter ett antal misslyckade uppladdningar slutar det alltid med att jag blir sur och loggar ut.
 
Men nu ska jag iallafall försöka göra mitt bästa för att skriva som vanligt igen. Jag kan börja med att berätta att jag och Amelie njöt av 2 timmars helkroppsmassage igårkväll på ett SPA i närheten av vårt hotell. Vi blev masserade i ett eget av två manliga massörer. Tydligen så är det alltid manliga massörer för kvinnliga kunder och vice versa.
 
Efter massagen var jag så jäkla sömnig och när jag hade lagt mig tog det nog bara två minuter innan jag hade somnat.
 
Resan till Guiyang i helgen kan sammanfattas med varmt som svensk högsommar, vackra utsikter som Schweitz, stark mat och golf...Kort sagt. Det kändes som att vi var på en lyxsemester.
 
Bild från SPA:et.
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0