Hemma från ett hett träningspass

Att jogga ute i 30 graders värme är en riktig utmaning. Men det fixade jag och Amelie. Vi har känt oss så rastlösa under dagen på jobbet (speciellt A.), så efter att vi hade ätit så drog vi ut och sprang/gick i nästan 90 minuter. Det känns så jäkla skönt nu efteråt men under tiden som vi sprang så var våra kläder genomsvettiga och vi båda såg nerdränkta ut - av svett. Utan vidare eftertanke så hällde jag flaskvatten på mig själv under tiden som vi sprang för att svalka mig vilket jag skulle få ångra efteråt. Mitt ljusa linne blev nästan helt transparent och eftersom jag inte hade någon BH så höll jag för brösten resten av vägen hem. :(
 
Till skillnad från Sverige så blir det inte många grader kyligare på kvällen. Är det 35 grader på dagen så blir det oftast 30 grader på kvällen. 
 
Vi avslutade dagen med en välbehövd mango slush som jag håller i på bilden...jag kan säga att den gick åt ganska snabbt...
 
Nu ska jag lägga mig, här är klockan elva på kvällen. Hoppas ni får en fortsatt mysig kväll. Vi hörs!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0