Med vänner i Shanghai

På grund av fel som ofta uppstår med blogg.se uppladdning av bilder så kommer inte dessa bilder förrän nu. I lördags avslutades vår dag i Shanghai med middag ute med Calle och hans polare. Calle har bott i Shanghai i mer än två år så han kan staden utan och innan. Vi hade jättetrevligt i deras lägenhet som de nyss hade flyttat in i och drog sedan till en av restaurangerna som de ätit ofta på. Vi fick vänta i mer än en timme men det var så värt det!
 
En av Calles vänner var vinexpert i Shanghai och valde ut en supergod vinsort åt oss. Jag kommer tyvärr inte ihåg vad den hette.
Det här var bara förätten. Men eftersom alla var så hungriga när huvudrätten kom så hann jag inte fotografera...Men jag kan ärligt säga att det är ett av de bästa restaurangerna jag har varit på.
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0