På vift i centrala Kunshan

Idag stack jag och Amelie till stan i Kunshan efter jobbet för middag och lite strossande i stan.
Det regnade, vilket bara var en anledning till att jag fick använda mitt nya söta paraply. Paraplyet är från Coco - stället där vi brukar köpa drickor. På tal om regn, det ska regna och bli härligt svalt de senaste dagarna. I helgen har vi planerat in en resa till den vackra vattenbyn i närheten som heter Zhou-Zhuang.

Till kvällsmat blev det en Kycklingsallad. Som jag har längtat efter den här rätten! I Sverige finns den att få tag på, nästan överallt. Men här i Kunshan så finns det nästan bara ett ställe. Det var en Grace, vår receptionist som föreslog att vi skulle gå hit.
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0