Skön kväll

Hej bloggen, jag tänkte uppdatera er om dagen och säga godnatt. Jag ska lägga mig efter en avslappnande helkroppsmassage. Jag och Amelie var återigen på samma SPA som förra veckan och spenderade två timmar med frukt, te och kvällsmat när vi blev masserade. Det behövdes verkligen...det verkar som att mina spänningar börja släppa. Antagligen spänningar som jag samlat på mig under kandidatarbetet haha.
 
Snart slutar vi jobba på SSAB här i Kina och det börjar dra ihop sig för vårt projekt, det är bara 8 arbetsdagar kvar och vi har precis lagom att deala med så det är ingen panik. Imorgon har jag planerat in en Kinesisk skräckis på bio. Det kommer väl att bli..sådär. Jag kan bli skitskraj av skräckfilmer men nu blev jag övertalad och tänker att det nog inte blir så farligt när man väl sitter där med flera andra.

Kommentarer
Postat av: Elin

totoro!!!!
gud vad stor!!!!!!!!!
jag tror din är större än min hihi!!!!!!!!!

2012-07-31 @ 20:58:28
Postat av: Elin

totoro!!!!
gud vad stor!!!!!!!!!
jag tror din är större än min hihi!!!!!!!!!

2012-07-31 @ 20:58:29
Postat av: Elin

totoro!!!!
gud vad stor!!!!!!!!!
jag tror din är större än min hihi!!!!!!!!!

2012-07-31 @ 20:58:29

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0