På prommis

Kunshan's Highway.
Det var svalkande väder idag, nästan som Sverige. Visst är luftfuktigheten lite högre här, men annars var det perfekt varmt och lite svalkande vindar då och då. Jag och Amelie vandrade utan att ha något riktigt mål för vart vi skulle hamna. Vi ville bara se oss omkring och röra lite på oss. Det blir ganska påfrestande att sitta en hel dag från nio till halv sex. Jag känner mig alltid så trött på eftermiddagarna, men jag kommer nog bättra på mig.
 
Imorgon har jag och Amelie tänkt att planera lite inför Shanghai-trippen på lördag vilket jag ser fram emot riktigt mycket! Det typ sprudlar av energi bara jag tänker på det...ni vet den där känslan man har när man har velat göra något i ett år och till slut äntligen ska få göra det. Så känns det.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0