Busy

Jag är typ halvt bosatt hos Anna nu...har knappt varit hemma i två dagar. Det enda jag gör är att plugga och jobba med projekt hela dagarna tillsammans med bästis vilket gör det hela blir så mycket roligare. Jag har börjat komma in i rutinen; gå upp åtta och jobba som satan tills jag tror att hjärnan kommer att sprängas...Nog för att det jag gör är kul och intressant men det har nog omvandlat mitt ras. Jag känner mig inte längre som människa, snarare mullvad.

I förrgår träffade jag pappa och han gav mig en ny mobil vilket gjorde mig fruktansvärt glad. Jag har haft dålig täckning i nästan två månader nu bara för att jag tappade den från tjugo meters höjd. En sån omtänksam pappa jag har!

Snart ska jag ta en dusch här hemma hos Anna för det verkar som att jag inte kan ta mig härifrån hehe.

Hursomhelst, förväntar er inte mycket till uppdatering i bloggen under den närmaste perioden...


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0