Godkväll!

Jag har haft en riktigt bra dag i Örebro, just nu känner jag mig riktigt trött! Egentligen gjorde vi inte så mycket, vi åkte tåg dit, hade möte i en och en halvtimme och gick en timmes promenad i det varma vårvädret och käkade en stor SUB var. Det var så skönt att vandra omkring i en liten stad vilket påminner mig om min kära hemstad Lund. Dit ska jag på fredag...Jag längtar så till mamma, pappa och min kära syster.
Efter en snabb sightseeing bland Örebros gator och slott, gick vi till tåget. När jag kom hem var jag så jäkla trött. Det borde jag inte vara. Men jag tror det kan bero på att jag inte har tränat ordentligt på ett tag. Det ska åtgärdas imorgon. För då blir det bodyjam + Yoga + Bastu med Anna :)
Imorgon ska jag på en viktig jobbintervju(AHHH!!!!). Jag är så himla nervös eftersom det är ett jobb jag verkligen,verkligen vill ha. Jag tror aldrig jag har känt mig såhär nervös inför en intervju tidigare.
Aja, det var min dag i korthet. Nattinatti!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0