Ace i Kexet firades med sushi och bubbel

Jag började hyperventilera när jag fick reda på att betyget för kandidatarbetet var satt. När jag satt vid datorn var Anna på toa. Jag började skrika när jag såg vårt betyg och hon sprang ut i sina underkläder eftersom hon trodde att ett bi hade stuckit mig eller att jag hade slått mig. Men när jag berättade att vi hade fått högsta möjliga betyg i Kexet så trodde hon mig först inte.
Men sen när vi hade kommit över att det var på riktigt skrek vi som galningar och hoppade runt i lägenheten som bimbosar. Kort sagt-vi hade ett riktigt glädjerus! Det firade vi sedan med sushi och bubbel. Imorgon har vi vår sista grej med Kexet, nämligen Presentationen för Atlas copco, företaget vi gjorde projektet åt. Jag är så taggad!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0