Ingen är så glad som jag idag

Jag kunde inte somna igårnatt för att jag var så jäkla glad. Jag tänkte på framtiden, och jag längtar så himla mycket till att verkligen få jobba med det som jag tycker är roligt och göra något användbart och intressant i sommar. Sen ser jag så mycket fram emot att få träffa mina släktingar. Vill ta med min faster på en shoppingtur och SPA i Shanghai när jag är där eftersom jag tycker att hon aldrig slappnar av riktigt på grund av all ansvar hon har.
Jag vill äta massa, massa billig god mat!!!!! Vi kommer i och för sig få lunch på arbetsplatsen men sen kommer jag antagligen stoppa i mig en hel del gott. Jag kommer att bli så tjock så kanske en bra idé och banta ner lite innan jag åker? Haha, göra plats i magen ^^
Nja...skämt åsido, jag har faktiskt varit sugen på Shanghai i typ ett år nu. Förra året när jag var i Kina hann jag aldrig åka dit. Men i sommar, då jävlar! Internship i Kina! Fyfan va najs!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0