Photoshoppad katt

Jag hittade den här supergulliga bilden när jag surfade på internet. Nostalgi för pokémon-tiden! Jag var en riktig samlare på den tiden när jag var mellan nio och elva år.
Idag har jag hunnit plugga lite och tränat Zumba. Jag lagade wallenbergare till kvällsmat och det blev faktiskt riktigt gott. Många anser att det är en snobbig rätt och lagar den inte i tron om att den är svårlagad. Men faktum är att det inte alls är svårt eller extremt dyrt och det blir dessutom många matlådor.
Jag har bestämt träff med några kompisar i veckan som jag inte har träffat på länge. Jag tänkte passa på lite nu innan tentorna och innan alla åker iväg och tar sommarlov och jag drar i väg till Kina.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0