Presentationen hos Atlas Copco

Idag hade vi vår sista aktivitet med vårt kandidatprojekt. Vi åkte till Atlas Copco för att redovisa våra resultat och man kan lungt säga att vi hade en rätt så dramatisk eftermiddag.
Både jag och Anna var taggade men ändå smått nervösa. Efter att ha gått igenom ungefär halva redovisningen, svimmade Anna utan förvarning och hon fick lägga sig ner på golvet för att vila. Efter mycket omhändertagande, vatten och karameller, fortsatte jag presentationen själv när Anna låg på golvet och lyssnade. Jag hade inte övat in Annas del i presentationen så jag kände mig lite osäker på om jag hade fått med allt. Annars gick det ganska bra.
När vi var färdiga kom en av våra handledare med varsin goodiebag till oss som ni kan se i bilden ovan. Vi åkte sedan taxi hem och jag drog med Anna hem till henne och stannade till kvällen utifall nått skulle hända.
Nu blir det lite plugg och sen en prommis. Hoppas att ni får en jättetrevlig kväll!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0