Strawberries!

Jag köpte hem lite jordgubbar när jag ända vandrade omkring i stan. Detta är min avslutning på kvällen efter en supermysig promenad med Elina som jag knappt har träffat på 3 månader. Det har helt enkelt gått alldeles för länge sedan jag catchade upp med vänner jag inte längre går i samma kurs som. Alldeles för mycket på grund av mycket jobb alltså.
Jag och Elina kom fram till att vi måste ses mycket oftare och planera lite inför Kinaresan. För ja, hon ska också till Beijing och sen Shanghai med ett gäng från vår sektion i sommar, vilket blir himla kul eftersom vi kommer att kunna umgås och festa tillsammans. Jag är så jäkla pepp på sommaren 2012. Snart kör vi!... alltså efter mina tre tentor då...

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så gott! :)

2012-05-18 @ 12:42:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0