Visum fixat

Jag har just varit en sväng på kinesiska ambassaden med Amelie och hämtat ut våra visum. Det gick otroligt smort för vi behövde inte stå i kö och det var inget krångel alls. Väldigt ovanligt för att få ut visum måste jag säga.
Jag typ dör i det varma vädret idag, man kan ju inte gå utan att svettas (eller är det ett tecken på att det är dax att kämpa för en bättre kondis?). Jag funderar egentligen på att ta en tur i stan för att shoppa lite saker som jag behöver. Men jag får se hur mycket tid jag får över. Jag kanske helt enkelt tar med min picknikfilt och sätter mig i gärdet och pluggar en stund.
I vilket fall som helst hoppas jag ni får en fin dag. Vi hörs senare!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0