Armadabanketten 2012

Här kommer några bilder från den minnesvärda kvällen på Stockholm Waterfront congress hall. Det kom runt 800 personer och ännu fler på efterfesten.
Här är Armadas eventgrupp i samlad trupp. I val av klänning blev det slutligen den gammelrosa klänningen från Coast.
Jag satt vid ett av de runda borden mellan två trevliga herrar.
- och självklart blir det matbilder! Här ser ni förrätten som bestod av jordärtkocksoppa med tärnad renstek och krutonger smaksatta med tryffelolja. Det var en riktig god soppa som hade det där lilla extra stinget.
Huvudrätten var smörstekt lax på en bädd av höstgrönsaker med potatispuré och dillhollandaise. Riktigt mättande och gott!
Slutligen serverades vi en efterrätt som bestod av bakelse i lager av mörk choklad och pralinmousse. Den var helt klart supergod. Jag blev positivt överraskad av den krispiga botten den hade.
 
Resten av kvällen dansade vi runt i den stora salen till massor av bra låtar och skålade med goda drinkar. Till sist var vi tvugna att dra hem runt två eftersom det skulle bli jobb från nio med Armadamässan hela dagen därpå. Jag kan lungt säga att när jag kom hem efter den arbetsdagen (igår) så var jag helt slutkörd och sov som en stock i 11 timmar. En trött men glad Fei alltså...
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0