120912

Ikväll åt jag och min kusin på Vapiano på stureplan. Jag körde på oxfilén medan min kusin valde en räkpasta som var supergod.
 
 
 
På vägen hem blev vi så trötta i fötterna att vi stannade på ett café. Stället heter Beirut café och är väldigt kändistätt. Bland annat Lady Gaga har varit här. Personligen tycker jag att det är ett mysigt ställe och inte så mycket dyrare än lite bättre restauranger. Jag passar ju på och visar runt min kusse Stockholm så fort jag känner att jag har tid och orkar. Egentligen har jag känt mig krasslig hela dagen, och jag hoppas verkligen inte det blir värre. Nu ska jag gå och lägga mig, sov gott så hörs vi imorgon. Pösss

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0