Karriärskris

Hej mina fina läsare, förlåt för att jag har varit så frånvarande. Jag har helt enkelt fullt upp med jobbet som copywriter och skolan. 
 
Jag kan säga att det känns som att tiden ilar förbi och att jag inte hinner med allt som jag vill göra. Förra året vid den här tiden höll jag på med kandidatarbetet. Jag oroade mig för vad jag skulle göra under sommaren eftersom jag aldrig hade fått något riktigt sommarjobb och kanske inte skulle få något. I år oroar jag mig istället för vilket sommarjobb jag ska välja vilket känns jätteironiskt.
 
Jag har fått erbjudanden från tre stora företag som finns över hela världen och för ett år sen skulle det ha känts som drömmen. Men nu tycker jag bara det känns som en mardröm. Det är så jobbigt att välja bort och säga nej till projekt som man tycker är intressant. Vad ska man välja, vilka vägar leder de till? Vart är jag på väg egentligen?

Kommentarer
Postat av: Marie

Fei, du är för duktig helt enkelt. Inte konstigt att alla vill ha dig :)
Spännande med ännu ett tredje stort företag, jag är nyfiken på vilket det kan vara.
Hur det än går kommer du få en ny fin erfarenhet i sommar, det är guld värt.
kram
Marie

Svar: Tack Marie för komplimangen! Du är också superduktig :D Jag kommer att vara i Stockholm hela juni och augusti så du får gärna åka upp och hälsa på! :) Puss
Fei

2013-04-18 @ 10:15:23

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0