Back to business

Hej sötnosar, jag har varit frånvarande med bloggandet på grund av att jag har haft en hel del i skolan den senaste tiden. Det börjar att sätta igång på riktigt nu! Men jag tycker bara att det är kul när allting är i ett högt tempo. Jag har alltid trivts med att ha många bollar i luften för det är så jag har växt upp. När jag var yngre så testade jag på alltifrån piano och bild till badminton och streetdance. När jag tänker efter vad det varit som drivit mig hela vägen till den jag är idag, så tror jag att det är strävan efter att utvecklas som varit den främsta. Många som känner mig vet nog att jag är rättfram, frågar frågor som ingen annan vågar fråga. Visst blir det en del dumma frågor, men vafan, ingen dör av att man frågar för mycket. Däremot är att vara irriterande en annan sak. 
 
Hmm..det här blev ett litet smått filosofiskt inlägg. Back to reality, jag har haft ett jättemysigt besök av mamma och pappa i helgen. Min lägenhet har fått en liten ansiktslyftning och jag känner mig mycket mer hemma nu. Vi har bland annat gått på stan, lagat mat och ätit ute. Imorgon ska jag åka till Västerås för första gången i mitt liv för min första dag på ABBs Sustainable talent program, vilket ska bli superspännande. Vi hörs!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0