Sephora + Goodiebag

Hejhej! Jag tänkte kika in en snabbis ikväll efter alla mina måsten idag. :) Jag har haft en kontrollskrivning i skolan och massor av möten som varit kul. Vi har bestämt vilka kandidater vi ska rekrytera efter många intervjuer och en hel del diskussioner. Jag ska få en person som kommer att jobba med mig. Till den positionen så var det mer än 15 personer så jag hade en hel del att välja mellan vilket kändes kul men samtidigt jobbigt (svårt att välja IGEN!). 

Hursomhelst, i eftermiddags kände jag mig så glad av det härliga vädret att jag bestämde mig för att dra till Sephora som numera öppnat på biblioteksgatan här i Stockholm. Jag kan ju inget annat än jubla och skutta av glädje! Jag plockade hem några favoritprodukter från Benefit och fick även hem en Goodiebag.
 
Jag fick hem en massa smått och gott! Jag har redan hunnit prova en skrubb och en ansiktsmask som ska minska storleken på porerna vilket jag faktiskt tycker har gett resultat! Jag provade också Nuxes guldolja som är till för håret och kroppen. Den får en STOR femma av mig! Jag riktigt glittrar från både håret och ansiktet och det doftar svagt av något fräscht. Heeelt underbar olja med ett plus att den bara består av naturliga råvaror utan parabener.
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0