090815

Nu är jag framme i Stockholm, och väl här känns allt mycket större och mer skräckinjagande än jag hade tänkt om det hemma i Lund. Jag är så nervös inför mottagningen imorgon som är i Stadshuset, jag hoppas på en stadsrunda så att jag kan kika runt lite i denna enorma stad och inte behöva vara alltför lost.

Min packning blev större än anat, pappa blev sur för att jag var "tvungen" att ta med hela min gaderob. Men jag sa att nödvändigheter är att ta med allt man behöver. Iaf. så fick jag med alltihop på ett eller annat sätt efter ett dussin sura suckar och blänganden.

Nu ska jag alltså bo i Stockholm i ett år framöver..så krisigaste frågan nu är att hitta ett boende, helst i en studentkorridor. Jag önskar att det inte vore så svårt att hitta som det är. För jag vill slippa bo inneboende som jag gör nu...no fence mot de andra, men jag föredrar verkligen eget.

Nu ska jag få lite sömn, imorgon är stora sociala dagen på mottagningen. Önska mig lycka till!

pUss & Kram

Fei

Kommentarer
Postat av: - H*

- have fun !

2009-08-15 @ 22:26:37
URL: http://finest.se/hodamerei

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0