091207

Jag har börjat vakna till efter helgen. Helgen har varit den bästa på länge och jag är så glad över att mina bästa vänner har kunnat komma och hälsa på.

På fredagen slutade kvällen på Chaplin's, vi kom hem ganska tidigt eftersom det slutade med att en av vänner blev för full. Men det var en bra sak att komma hem tidigt eftersom vi kunde samla krafterna till Bergslussen kvällen efter.

Lördagskvällen blev väldigt lyckad, efter att ha vaknat vid elva började vi att fixa oss vilket kändes väldigt konstigt. Men det hela började med spex vid halv fyra, bergsektionens egna spex som var den 67:e. Det var det värsta spex jag någonsin sett fast det var väldigt underhållande.

Efteråt blev det förfest med glögg för att sedan äta 3-rätters på ett fint dukat bord med levande ljus och 300 pers. Det var underbar mat; först toast med nån sorts skagenröra och sedan oxfilé med en ljuvlig potatisgratäng för att sedan avslutas med créame brulée. Vi drack nubbe, punsch och rödvin och folk blev jättelulliga.

Efter maten blev det dans och med min proppmätta mage i min åtsittande klänning och elva centimeter höga Jimmy Choo kände jag mig inte så smidig. Men det gick vägen ändå eftersom skorna var ganska sköna.

Efter en hel del dans och mysigt sällskap med en kille i klassen så var klockan plötsligt tre på natten. En kväll har aldrig gått så snabbt i mitt liv, jag trodde klockan var ett. Vi fullföljde kvällen med efterfest hos Anders (går i min klass). Vi var uppe till nio på morgonen men det konstiga var att jag inte var så trött. Men så fort jag la mig ner sov jag som en stock. Väckarklockan ringde en timme senare för att jag skulle vaccinera mig. Jag har aldrig haft så svårt att gå upp från sängen i hela mitt liv.

Söndagen spenderade jag med att vara zoombie med mina vänner vilket säkert var jätteotrevligt mot dem. Men jag orkade inte hålla upp humöret. Trots att jag var vid halvlevande läge hängde jag med dem till elva på kvällen (jag blev bättre efter ett tag).

Nu ska jag lägga mig för jag börjar känna tröttheten lägga sig på mig igen.

Puss & Kram
Fei


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0