091223

Idag har jag träffat massa vänner, sprungit en runda i stan och hittat denna otroligt fina röda klänningen. Vet inte hur många klänningar jag provat nu som antingen varit för dyr, suttit dåligt eller haft fel nyans av rött. Men jag hittade "the one" idag och äntligen stillade jag mitt klänningsbegär, haha.

Ikväll var det lillejulafton hos Anna för hela slanten. Jag är så jävla glad över att träffa henne idag, för senast vi snackade hade jag flippat ut totalt och hyperventilerat genom hela samtalet...

Jag önskar er en god jul nu för imorgon lär jag inte hinna uppdatera, jag ska försöka hjälpa mamma med städningen för julaftonfirandet hela dagen. Hoppas ni får en underbar jul!

Puss & kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0