Jag ska flytta till Stockholm

Så nu har jag fått besked om var jag ska plugga i höst, det kom som en chock! Jag trodde att jag hade en stor chans till ekosystemteknik på LTH, men betygen räckte inte så i 08-staden kommer jag hamna. Jag hoppades att komma in på industridesign efter provdagarna, men det var väldigt surt att jag blev struken. Jag borde väl inte haft större förhoppningar om att komma in eftersom det var väldigt många med massor av erfarenheter som sökte. Men jag tror att det ska komma att bli väldigt spännande och kul att läsa på KTH, även fast jag bott i en liten stad i hela mitt liv och även fast jag knappt känner någon där och även fast jag kommer att sakna min familj och mina vänner oändligt mycket.

Men kruxet är att finna en lägenhet innan skolstart, jag ställde mig i kö alldeles försent och nu känner jag lite panik...men det ska nog  funka på något sätt.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0