Helomvändning

Trodde det skulle bli en regnig dag, så jag började dagen med att se en mysig film; - Walk the line. Det är baserat på Johnny Cashs liv, om hans kärlek till June Carter. Den var heeelt underbar! Det var inte en sån smörjig kärlekshistoria, utan rikigt gripande som är svår att glömma. Har ni inte sett den så se den! Den har fått väldigt bra kritik, Reese Witherspoon spelar June riktigt bra.

Jag tog med Elin till stan och bjöd henne på Lunds nationalrätt; Falafel. Sen drack vi den underbaraste chokladdryck jag någonsin smakat. Det var hos Ahlgrens i Lund där det var eget recept från chokladbutiken.

Imorgon blir det midsommarafton, tänkte ju egentligen ha på mig en fin klänning men det ska ju bli regnigt (hemskt) så nu vet jag inte...vad ska ni hitta på på midsommar?

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0