Soft eftermiddag

Jag var i fotolabbet i 2.5 timme idag och framkallade min rulle från Prag. Har ju velat göra det i typ fyra dagar nu och är skitglad över att jag fick det gjort idag. Fick massor av fina bilder, och utan Philips fotopapper skulle jag inte kunnat göra så många som jag gjorde.

Jag var hos Philip en stund innan jag var i fotolabbet. Det var några dagar sen jag såg honom så jag blev skitglad över att vi kunde hänga idag. Brukar annars ha för mycket att göra, eller så sover han(den killen sover som ett björndjur). Men idag hängde vi lite och så lagade jag min jättegoda maträtt, ni vet den asiatiska veggomaten jag la upp igår. Han blev helt såld så gott han tyckte att det var.

Nu ska jag äta kvällsmat, blev riktigt hungrig av att skriva om mat.

Puss & Kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0