090916

Idag var jag i skolan från åtta till fem. Sista lektionen var segast av dem alla eftersom den varade i 4 timmar...men man har ju lärt sig att härda ut sen man flyttade till Sthlm.

Jag blev så himla glad när jag fick reda på att vi ska ha sovmorgon och börjar klockan ett imorgon. Så fett nice, då hinner jag ta igen massa saker. (Nu är det inte längre;"jag ska sova hela förmiddagen" som gäller, studentlivet är hårt)

Ännu gladare blev jag på eftermiddagen när Johanna ringde mig. Vi har inte pratat  på typ mer än två månader och då innan jag visste att jag skulle flytta. Nu är allt förändrat och vet knappt hur vi ska hinna ses.

Det var så kallt idag, och grått...jag känner verkligen hur hösten griper tag om allt. Jag bojkottade det hela med att ha på mig t-shirt och leggings idag. Men jag frös och rös som bara den så ska inte äventyra det hela mer.

Det är massor av sektionsaktiviteter hela tiden, denna vecka är det innebandy(vet ej om jag orkar), imorgon kväll är det bio för att se Public enemies med Johnny Depp(orkar jag lyfta mitt ass och dra dit?). Är som sagt lite velig eftersom jag är så trött hela tiden.

Godnatt gott folk

Fei

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojojoj nä det är inte Spyken längre det! Sovmorgon då och då till kl 10, sen då och då sluta kl 15...Drömmer mig bort! :P

För jag känner igen mig i att abrupt ha fått hårdare "skolliv". Skolan här i frankrike är inte att leka med, det är 8 till 16 eller 17 som gäller varje dag :S

kramelikramkram

2009-09-18 @ 19:18:10
URL: http://johannafrankrike.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0