120424

Nu är jag hemkommen efter en dag med en kontrollskrivning i engelska som jag tycker gick ganska bra, en presentation i engelska som gick mindre bra och ett möte om projektarbetet. Vi gick igen om vad som behövdes göras och kom fram till att det är väldigt mycket kvar.Vi har en deadline imorgon att skicka material från vår rapport till våra handledare på företaget imorgon så ikväll blir det massor av jobb. Snart ska jag slänga i mig lite spaghetti och köttfärssås, diska lite och fira att den här tuffa dagen är över.
En av sakerna som lyste upp min dag var att jag fickreda på att jag fick ett superbra betyg från kursen som jag tentade av i mars. :)

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0