Tenta imorgon

Jag har varit rastlös hela dagen på grund av att jag hällde i mig en latte. Jag skulle ha låtit bli, men eftersom jag ville vara pigg under pluggandet så blev det som det blev. Jag har min sista tenta imorgon, sen är jag fri och kan jaga alla julklappar inför julen. Timmarna kommer att vara räknade eftersom jag åker hem till mamma och pappa bara ett dygn efter min tenta. Tåget mot Lund rullar alltså på söndag, förhoppningsvis om vädret tillåter. 
 
Anledningen till att jag varit så rastlös idag har även varit på grund av min stora OMG-reaktion över att jag blivit antagen till ABB:s sustainable talent program. Känner mig så jäkla ärad eftersom ABB är ett företag jag velat komma i kontakt med i snart ett år. De har tagit in totalt 15 personer från hela Sverige och jag är så himla glad över att JAG var en av dessa!
 
Okej...nu måste jag återgå till plugget. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Vad kul med ABB, snyggt jobbat! Hoppas du får en toppen jul! Kramar

Svar: Tack Amelie!:) Hoppas du också får en fin jul! Puss
Fei

2012-12-18 @ 22:38:52

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0