Födelsedag

Idag är det min 22-årsdag och dagen började med att jag blev väckt med frukost på sängen och överfallen av D som kastade sig raklång på mig. Ja, ibland känner jag hur lättmosad jag är.
Jag stack till skolan nervös över den nya kursen som skulle börja och funderade över med vem jag skulle göra mitt kandidatarbete med. Jag och Anna hade tänkt jobba ihop sedan förra året, men efter att våra programansvariga hade förhandlat så förklarade de att det inte var möjligt.
Iallafall så tänkte jag att det inte kan skada att fråga examinatorn också så jag gick fram till vår nye examinator och frågade om det var möjligt och fick ett enkelt ja. Både jag och Anna blev superglada men smått chockade ändå. Där ser man hur bra det är att fråga runt! Vi firade det och min födelsedag genom att ta en snabb fika efter lektionen.
En skojig sak som hände idag var att min nye examinator som jag aldrig någonsin träffat tidigare gratulerade mig. Det kändes väldigt skumt men jag tycker han verkar helcool och påminner om en jultomte.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0