22 dagar i Kunshan

Idag har jag inte så mycket att berätta. Efter jobbet så hann jag med en promenad, handlade och lagade mat med A. Det blev en typisk kinesrätt med ägg och tomater plus lite grönsaker vid sidan av...det finns så mycket god mat och det mesta är även superhälsosamt.
 
Jag och A. planerade att göra den kommande helgen i Shanghai eftersom vi inte har fått nog av shopping och staden ännu. Men som en blixt på en klar himmel så fick vi nyligen veta att vi ska iväg på en affärsresa i helgen. Resan går till en av de största industristäderna i Kina, Guiyang. Det är en flygrutt på nästan tre timmar härifrån in mot sydvästra Kina. Det ska bli så himla spännande att få se hur det går till på en affärsresa så både jag och A. ser fram emot det jättemycket. Shanghai får vänta lite till.^^
Arkivbild från Shanghai för 2 veckor sedan. Längtar dit igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Fei!

Har du möjlighet att kolla facebook?
försöker maila dig också ^^

Hoppas du har det gott!
puss och kram

2012-07-18 @ 10:22:44

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0