Arg på blogg.se

Anledningen till att jag har varit så tyst på bloggen är på grund av den jäkla uppladdningen. Den funkar inte alls och det känns självfallet jättetråkigt för mig eftersom jag så himla gärna vill visa vad vi har hittat på de senaste dagarna.

Så jag får istället kort återberätta lite om vad som händer här nere i Kunshan. Jag och Amelie lagade dumplings och gjorde den jättegoda salladen som visas nedan iförrgårkväll. Idag var vi på en affärsresa över dagen i Shanghai och gjorde massor med hårdhetstester på metallplåtar från SSABs konkurrenter. Vi stannade på en restaurang med supergod mat. Jag blev så mätt att det var svårt att andas, haha...så typiskt mig att äta så mycket. Nu ikväll gick vi en långpromenad vilket verkligen behövdes!

Imorgonbitti bär det av till Guiyang, tre timmars flyg väntar och förhoppningsvis en intressant seminarie och en stor golfplan.

Vi hörs!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0