Dag 13 i Kina

Det är vår sjätte dag på jobbet och det känns redan som att vi har hunnit med att göra mycket. Jag känner mig dock ofta ganska trött i huvudet på grund av värmen. Imorgon och de närmaste dagarna ska det tydligen bli mellan 36-38 grader varmt. Det är dessutom så fuktigt ute att man blir genomsvettig bara man står ute i tio minuter. 
 
Vi har haft tur med vädret de första dagarna, men nu upptäcker man hur värmeperioden börja komma. Jag välkommnar den genom att ständigt vifta runt med min nyköpta solfjäder och tillbringa tid med AC:n 24/7.
En bild på min nya solfjäder kommer upp senare när Uppladdningen av bilder slutar krångla...eller rättare sagt när jag orkar krångla med uppladdningen. 
 
Nu tänker jag sova efter att ha kämpat med att hålla mig vaken idag. Förhoppningsvis blir jag fit for fight imorgon. Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är så kul att få läsa om allt du gör och se alla fina bilder!
Vad är det du arbetar med på jobbet, vad har du för uppgifter? :)
Massa kramar!

Marie

2012-07-02 @ 19:36:04

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0