Läggdags

Tänkte bara önska er godnatt innan jag kryper ner under täcket. Jag har haft världens sämsta motivation på att plugga idag. Kanske beror det på att killen har kommit hem från Istanbul och glor på en svartvit boll i 5 timmar.
På tal om att glo på en skärm, jag vill gå på bio och se den nya Snövitfilmen med kirsten Stewart (Twilight-Bella i huvudrollen). Är det någon som har sett den? Förrutom den så vill jag se "The hunger games" vilket jag har velat göra sen den kom ut. Hur längesen var det nu då? Typ 2 månader...3? Det bevisar ju hur upptagen jag har varit den senaste perioden.
Hursomhelst, jag har sista tentan på tisdag. Efter det så är jag leeeedig! Fram till den 25 juni då jag ska börja jobba i Kina.
Nattinatti!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0