Shanghai

Jag har nyss kommit hem från Shanghai och jag har nästan bara bra saker att berätta. Det finns tre ord som kan beskriva min känsla för Shanghai; I LOOOVE IT!

Shoppingen, maten, människorna, miljön...allt är så annorlunda från Sverige. Folk är öppna och vänliga, vi har haft sån tur eftersom vi har träffat så mycket trevligt folk hittills.

Jag och Amelie shoppade en hel del, prutade en hel del, åt en massa gott och avslutade dagen hemma hos en vän jag har i Shanghai som bjöd mig, Amelie och några av hans kompisar på en av de finaste middagarna jag har varit på. Det var så jäkla mysigt och det är en oförglömlig kväll. Jag ser fram emot fler liknande kvällar och mer av Shanghai.

Nu känner jag mig trött och helt slut av värmen och allt gående under dagen, så jag ska försöka ladda upp lite bilder imorgon. Vi hörs snart! Godnatt

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0