NKs Tjejkväll

Jag har nyligen varit på NKs tjejkväll tillsammans med Anna. Det var jättetrevligt. Vi gjorde entré på röda mattan, fick ett glas vin i handen och tittade runt bland alla fina saker medans det var DJ:s som spelade R'n'B i högtalarna. När vi gick upp ett plan fick vi höra två operasångare sjunga live med en pianist i bakgrunden. Inte alls en illa avslutning på dagen. :) Och inte nog med det, vi fick testa massa godsaker och ta så mycket cider och energidrycker vi ville.
Jag fick tag på en gudinnelik klänning som jag bara var tvungen att ha. Jag älskar allt med den; färgen, modellen och materialet. Tjejen i kassan sa att den var av 100% siden. Jag tror att jag kommer att använda den väl eftersom jag inte tror att jag någonsin kommer att hitta en liknande som sitter så fint som den här. Det är den dyraste klänningen jag någonsin köpt, det sved rejält i plånboken. Men aja, när jag får min feta lön från Atlas Copco nästa månad kommer det kännas bättre. :P

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0