Asiatiska ansiktsmasker

När jag var på min Asien-trip för några veckor sen, så fick jag hem lite allt möjligt inom hudvård. Mina två absoluta favoritmärken för ansiktsmasker är My beauty diary och Skinfood. My beauty diary producerar otroligt bra (och söta så klart) ansiktsmasker som de har fått pris för. Jag har testat några av deras många olika smaker; Strawberry yoghurt och aprikos, och resultatet är verkligen babylen hy:D Snart ska jag även prova deras Macaron mask och Choklad mask.
 
Skinfood är duktiga på att göra hudvård producerat av naturliga råvaror som kaktuskräm, sockerskrubb, pumpa-foundation och vetemjölspuder. Förpackningarna är dessutom superfina och man känner sig som en liten prinsessa när man ska pudra sig!
 
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0