Happiku

För några dagar sen berättade jag om mitt dilemma om vad jag skulle göra i sommar. Nu är det äntligen löst och jag ser fram emot sommaren 2013 mer än någonsin! Planen är jobb i 9 veckor och sommarlov i en månad då jag kommer att åka utomlands och skaffa det jävla körkortet. :) Hursomhelst, jag är superglad över att allt fixade sig till slut, men man kan ändå inte börja undra över vad som kanske kunde hända om jag hade valt något annat i sommar.
 
Jag är glad över att jag har engagerat mig i voluntärarbete (Armada) och att organisationen växer just nu. Under de senaste veckorna har jag suttit tillsammans med Sebastian och intervjuat ett tiotal kandidater som vill bli gruppledare vilket har varit jättekul. Jag har alltid blivit intervjuad men aldrig suttit som intervjuaren själv. Vad jag tycker om det, är helt enkelt att det är himla utvecklande eftersom man lär sig allt vad man inte borde göra och bör göra vid en intervju.
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0